x
< Back

115cts Labradorite Plain Rounds Approx 6mm, 36cm Strand.

Product Code:SBOX24

115cts Labradorite Plain Rounds Approx 6mm, 36cm Strand.

Colour: Grey

Product Code:SBOX24

Currently Unavailable

We're sorry, this product is currently unavailable.

van Standard Delivery Only
sheild 30 Day Money Back Guarantee
delivery International Delivery Available
  • Description
  • Delivery & Returns

Additional Information

Description:

This strand of Labradorite Plain Rounds is the perfect addition to your collection.

Gemstone Treatment:

  • Labradorite - Not enhanced

Delivery & Returns

Delivery

We are now pleased to deliver to a number of destinations around the globe. (Orders above £500 will be delivered by courier)

UK STANDARD
MAINLAND4-6 Days
HIGHLANDS & ISLANDS5-6 Days
COST
NO. OF ITEMSUnlimited
UK PREMIUM
MAINLAND2-3 Days
HIGHLANDS & ISLANDS3-4 Days
COST£4.95
NO. OF ITEMSUnlimited
REST OF THE WORLD DELIVERY DETAILS >

30 Day Money Back Guarantee

Whenever you buy from us you have the benefit of our "No Quibble" 30 day money back guarantee, which starts on the day you +recieve your goods, to give you that extra peace of mind. If for any reason you are not completely satisfed, just complete the +returns form enclosed with your delivery and send it back to us along with the goods for a full refund.

Customer Reviews

27-Mar-2019

Good

11-Feb-2019

Brill

29-Sep-2018

Excellent

28-Sep-2018

Love them.

03-Jul-2018

Excellent

14-Jun-2018

Not the usual colour,can only see blue in a couple of stones, the rest grey !

21-Feb-2018

Not as strong as shiller as expected

05-Dec-2017

Many of the rounds are dull and not what I expect from JM Labradorite.

Our Response

Good afternoon,

Thank you for your feedback regarding item SBOX24.

We're sorry to hear that you were disappointed with the quality of this particular item and that it was not what you had expected. If you are unhappy with the item, we would recommend returning the item back to us under our 30 day money back guarantee for either a refund, replacement or a credit.

If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us on 0800 6444 655 or email us at [email protected]

Thanks,

Clare W - JewelleryMaker
www.jewellerymaker.com

05-Dec-2017

Lots of flashes of colour as the stones move.

04-Dec-2017

Amazing Love love love them

02-Dec-2017

brilliant

01-Dec-2017

Labrodorite lovely quality 6mm rounds and one of few gemstone that shimmers a grey colour. Not sure yet what jewellery pieces will make. x

25-May-2017

Out of this world, after watching Zena one day talk about Labradorite, its origins and class I was hooked.

08-May-2017

Perfect

03-May-2017

Excellent

27-Apr-2017

A good basic

27-Apr-2017

Best strand of labradorite I have ever bought

27-Apr-2017

BEAUTIFUL,FANTASTIC ONE OF MY FAVORITE STONES

26-Apr-2017

Poor

25-Apr-2017

Good

14-Apr-2017

Excellent

Our Response

Thank you for your feedback. We have tried to call you today in regards to this, but it seems that you were not available.

We are sorry to hear that you are not happy with your purchase of the 110cts Labradorite Faceted Puffy Hearts Approx 10mm - BNGP07.

If ever you receive an item and you are not 100% happy please do take advantage of our 30 day money back guarantee, if you would like to send that back we will be happy to issue a replacement or a refund.

Sorry for any inconvenience caused by this.

If you would like to discuss this further, please do not hesitate to contact us on 0800 6444 655 and select option 2.

13-Apr-2017

Just brilliant

13-Apr-2017

great

27-Jul-2016

Beads OK but not as much labradorescence as seen on screen.

16-Jul-2016

I think we have been spoilt with the amazing quality of Labradorite recently, because these are very dull and dissapointing. You have to look quite hard for the colours. They look like grey beads.

Our Response

Good afternoon,

Thank you for your feedback on the Labradorite Rounds.

As we offer a 30Day Money Back Guarantee for our customers, we would be happy to accept these back for a refund. Sorry for any inconvenience this may cause.

If you wish to discuss this further please contact us on 0800 6444 655 and select option 2.

Kind Regards

Jade Creed
Help Team

15-Jul-2016

Lovely

14-Jul-2016

awful, had about 3/4 that had any lustre,the rest were dull like seaweed

Our Response

Hello,

Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations with your purchase of the Sleeping Beauty Faceted Pears. We have received your return and we will process your refund as quickly as possible together with return postage costs. Your comments have been passed to our Quality Control Team for their immediate attention. We appreciate you taking the time to submit your feedback and assure yor of our best attention at all times.

Christine Andrew
Customer Service Adviser
Jewellerymaker.com