x
< Back

50cts Multi-Colour Tourmaline Graduated Irregular Plain Ovals Approx 4x3 to 9x6mm, 29cm Strand.

Product Code:XDIM06

50cts Multi-Colour Tourmaline Graduated Irregular Plain Ovals Approx 4x3 to 9x6mm, 29cm Strand.

Colour: Multi-Colour

Product Code:XDIM06

Currently Unavailable

We're sorry, this product is currently unavailable.

van Standard Delivery Only
sheild 30 Day Money Back Guarantee
delivery International Delivery Available
  • Description
  • Delivery & Returns

Additional Information

Description:

These stunning Multi-Colour Tourmaline Irregular Plain Ovals will be the perfect addition to your collection.

Delivery & Returns

Delivery

We are now pleased to deliver to a number of destinations around the globe. (Orders above £500 will be delivered by courier)

UK STANDARD
MAINLAND4-6 Days
HIGHLANDS & ISLANDS5-6 Days
COST
NO. OF ITEMSUnlimited
UK PREMIUM
MAINLAND2-3 Days
HIGHLANDS & ISLANDS3-4 Days
COST£4.95
NO. OF ITEMSUnlimited
REST OF THE WORLD DELIVERY DETAILS >

30 Day Money Back Guarantee

Whenever you buy from us you have the benefit of our "No Quibble" 30 day money back guarantee, which starts on the day you +recieve your goods, to give you that extra peace of mind. If for any reason you are not completely satisfed, just complete the +returns form enclosed with your delivery and send it back to us along with the goods for a full refund.

Customer Reviews

19-Mar-2019

great service and inspiring strands

04-Oct-2018

Excellent

10-Sep-2018

Lovely

28-Aug-2018

Beautiful

08-Jul-2018

Lovely product

08-May-2018

Not as impressed as I thought I would be.

08-May-2018

Nowhere as impressive as the ones shown on TV, no stones are anyway near the largest stated. Colour very wishy-washy.

Our Response

Good Evening,

Thank you for responding to our request for feedback.

We are really sorry to hear that you are not happy with your recent purchase of the 50cts of Multi-Colour Tourmaline.

If ever you receive an item and you are not 100% happy please do take advantage of our 30 day money back guarantee and return this to us and we can issue a refund for you.

Please get in touch with our Help Team should you require further assistance.

Jewellery Maker - Help Team

04-May-2017

Excellent

03-May-2017

These are small but pretty.

02-May-2017

Love them. Did try another supplier but returned. No contest.

21-Apr-2017

Sorry, my strand were very dull, nothing like the strand on the show. Sent back

Our Response

Good afternoon,

Thank you for your feedback regarding item XDIM06.

We're sorry to hear that you were disappointed with this strand and that this resulted in the item being returned to us. We can see that we received your return on the 18th April and we will aim to process this as quickly as possible.

If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us on 0800 6444 655 or email us at [email protected]

Thanks,

Clare W - JewelleryMaker
www.jewellerymaker.com

19-Apr-2017

A really lovely and unusual strand with a nice variety of shades

18-Apr-2017

Have returned one strand, colours not like on TV, much Cloudyer and dull. No reds or blues just dull greens and pinks.

Our Response

Hi,

Thank you for your recent feedback and thank you for taking the time to talk to me today.

I am pleased that we got things resolved.

Sorry for any inconvenience caused.

If you would like to discuss this further, please do not hesitate to contact us on 0800 6444 655 and press option 2 for Customer Service

18-Apr-2017

Lovely

18-Apr-2017

Good

Our Response

Hi,

Thank you for your recent feedback and thank you for taking the time to talk to me today.

I am pleased that we got things resolved.

Sorry for any inconvenience caused.

If you would like to discuss this further, please do not hesitate to contact us on 0800 6444 655 and press option 2 for Customer Service.

18-Apr-2017

Lots of different colours of Tourmaline in this strand and a great price.

18-Apr-2017

Thought these would be good size but alas holes in them tiny could,nt even make a stretchy with them

Our Response

Thank you very much for your feedback regarding item's UXJM06 & XDIM06.

We are sorry to hear that you were disappointed with the size of the drill holes within this item and that they were not what you had expected. The drill holes within our items can vary and do tend to be much thinner on smaller gemstones.

If you are unhappy with the item's, we would recommend returning the item's back to us for either a refund, replacement or a credit.

Sorry for any inconvenience caused.

If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us on 0800 6444 655 and select option 2.

18-Apr-2017

Beautiful

18-Apr-2017

They look really good

17-Apr-2017

Decent quality for the money. They always look brighter on tv though.

17-Apr-2017

fabulous

17-Apr-2017

I haven'tused them yet because I can't stop looking at them.

17-Apr-2017

Lovely colours

17-Apr-2017

Excellent